[Talk-lv] ielu kategorijas riigaa

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Fri Sep 24 09:28:12 BST 2010

  Sveiciens!

Principā secondary un primary prasās pēc oficiālas klasifikācijas - P
ceļi = primary, V=ceļi ir secondary, bet pilsētās protams ir neliels
free for all.

Komentēju kur mācēju.

On 2010.09.23. 18:02, Rich wrote:
> 100x apspriesta teema, bet nu veel bish ;)
>
> nav baigi kritiski, bet shis tas man riigas ielaas shkjiet iipatns.
>
> 1. ienaakoshais primary p2 apraujas pie bikjernieku ielas (secondary).
> vai nu bikjernieki ir primary, vai p2 - secondary;

P2 ir primary, pēc klasifikācijas, bet tas ceļš gan tur nav baigi
spējais. Tāda divdomīga situācija.
> 2. juglas iela ir tertiary, tomeer peec juglas-bikjernieku aplja,
> 2liimenju krusta juglaa un citaam paarbuuveem imho paaugstinaama uz
> secondary. viedoklji ?
Jap, pēc pārbūves noteikti derētu secondary.

> 3. dzelzavas secondary apraujas pie ulbrokas tertirary. imho ulbrokas
> no deglava kaa minimums liidz bikjerniekiem, bet mosh taalaak,
> jaapaaugstina uz secondary.
Četras joslas ir? Check! Saku paaugstinām uz secondary.

> 4. juurmalas gatve, kalnciema un valdemaara ielas ir secondary. nav
> par zemu ?
Ar primary dāļāšanu es uzmanītos.
Valdemāra iela, tur kur tikai divas joslas toč nē.
Jūramlas gatve un Kalnciema iela vāārbūūūt.

Es skatītos no šāda skatu punkta - vai šīs ielas ir pamata tranzīta
ielas starp Rīgas mikrorajoniem, vai tur var braukt uz 70.
Bet ja veic mainīšanu tad jāpārskata arī citas lielās ielas ar 4+
joslām, kā Uzvaras bulvāris, Mūkusalas iela, Dzelzavas iela, krastmala, utt.
Vēl baidos ka tas padarīs visu bildi bezjēgā raibu.

> 5. tornjakalnaa biekjensalas, buru un laivu ielas ir tertiary - nav
> par augstu ?
Par Torņkalna gribu oponēt, tur tomēr pamata trafiks staigā,
sabiedriskais transports braukā, šaura gan, bet lietota.
Buru un Laivu ielā trafiks stipri mazāks, bet tāpat sabiedriskais staigā.

> 6. rainja bulvaaris (trunk) stacijas virzienaa aparujas krustojumaa.
> varbuut tur var kaut kaa jauki salaist kopaa ?
Vajazdētu gan, tikai vai caur Gogoļa ielu vai caur Satekles ielu?

> 7. ir veel kaut kaadi diivaini tertiary chupciki, kaa piemeeram -
> http://www.openstreetmap.org/?lat=56.93023&lon=24.07102&zoom=17&layers=M

Nu šitā tīrīšanas vaina....

> bet kopumaa man riigas ielu klasifikaacija shkjiet diezgan ok :)

Viesturs