[Talk-lv] ielu kategorijas riigaa

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Fri Sep 24 11:53:15 BST 2010

Nu mēģināšu es arī pakomentēt.

2010. gada 24. septembris 11:28 Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com>rakstīja:

> spējais. Tāda divdomīga situācija.

Es teiktu ka Biķernieku vismaz līdz aplim ar Juglas ielu ir secondary.

>  2. juglas iela ir tertiary, tomeer peec juglas-bikjernieku aplja,
>>
> Jap, pēc pārbūves noteikti derētu secondary.

Es pat balsotu par secondary pārlikšanu tūlīt.

> Četras joslas ir? Check! Saku paaugstinām uz secondary.

Varbūt tomēr pazeminam dzelzavas uz tertiary? Iela ir liela... bet nu viņa
ir tāda iela priekš dzīvojamā masīva.

> [...]

> Jūramlas gatve un Kalnciema iela vāārbūūūt.
>
> Es skatītos no šāda skatu punkta - vai šīs ielas ir pamata tranzīta ielas
> starp Rīgas mikrorajoniem, vai tur var braukt uz 70.
> Bet ja veic mainīšanu tad jāpārskata arī citas lielās ielas ar 4+ joslām,
> kā Uzvaras bulvāris, Mūkusalas iela, Dzelzavas iela, krastmala, utt.
> Vēl baidos ka tas padarīs visu bildi bezjēgā raibu.

> Par Torņkalna gribu oponēt, tur tomēr pamata trafiks staigā, sabiedriskais
> transports braukā, šaura gan, bet lietota.
> Buru un Laivu ielā trafiks stipri mazāks, bet tāpat sabiedriskais staigā.

Nav precīza viedokļa. Bet uz aci skatoties tur izskatās varētu būt kāda
pazemināšana nepieciešama. PIemēram es Torņkalna pazeminātu.

> Vajazdētu gan, tikai vai caur Gogoļa ielu vai caur Satekles ielu?

Balsoju par Satekles.

Piekrītu.