[Talk-lv] kartēšana Siguldā

Valdis Janovs valdisj at gmail.com
Sat Sep 25 12:23:22 BST 2010

Klau - vai nav kādam vēlme riktīgi piedalīties un uztaisīt normālu
Siguldas kartēšanu? Es jau esmu sācis un diezgan daudz papildinājis.
Strādāju ar OREGON GPSu un JOSM editoru. Bet Siguldā ir paliels haoss
- daudzi dažādos laikos veikuši labojumus.

Ja ir luste - varam sarunāt kādu riktīgi pretīgu Okribra beigu /
Novembra dienu, kad ar prieku pastaigāt pa Siguldu lielā bariņā un
beidzot to sakartēt.

Vēl, protams, ir jautājums par māju siluetiem - kura aerofoto ir brīvi
pieejama šim nolūkam bez papildu jautāšanas?

Ar cieņu,

Valdis Janovs
valdisj
tel 26336780