[Talk-lv] ielu kategorijas riigaa

Rich richlv at nakts.net
Sun Sep 26 19:06:06 BST 2010

Gints Polis wrote:
> Nu mēģināšu es arī pakomentēt.
>
> 2010. gada 24. septembris 11:28 Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com
> <mailto:viesturz at gmail.com>> rakstīja:
>

>         1. ienaakoshais primary p2 apraujas pie bikjernieku ielas
>         (secondary). vai nu bikjernieki ir primary, vai p2 - secondary;
>
>     P2 ir primary, pēc klasifikācijas, bet tas ceļš gan tur nav baigi
>     spējais. Tāda divdomīga situācija.
>
> Es teiktu ka Biķernieku vismaz līdz aplim ar Juglas ielu ir secondary.

ok - upgreidoju posmu no p2 liidz jaunajam aplim, paareejo atstaaju kaa
secondary

>         2. juglas iela ir tertiary, tomeer peec juglas-bikjernieku
>         aplja, 2liimenju krusta juglaa un citaam paarbuuveem imho
>         paaugstinaama uz secondary. viedoklji ?
>
>     Jap, pēc pārbūves noteikti derētu secondary.
>
> Es pat balsotu par secondary pārlikšanu tūlīt.

taa kaa sho posmu paarbuuve ir pabeigta, nomainiiju ;)

>         3. dzelzavas secondary apraujas pie ulbrokas tertirary. imho
>         ulbrokas no deglava kaa minimums liidz bikjerniekiem, bet mosh
>         taalaak, jaapaaugstina uz secondary.
>
>     Četras joslas ir? Check! Saku paaugstinām uz secondary.
>
> Varbūt tomēr pazeminam dzelzavas uz tertiary? Iela ir liela... bet nu
> viņa ir tāda iela priekš dzīvojamā masīva.

nu, tur tomeer riktiigi daudz tranziitsatiksme notiek. upgreidoju
ulbrokas, bet tikai posmu no deglava liidz bikjernieku

> [...]
>         nav par zemu ?
>
> Šis manuprāt nebūtu jāmaina. Ir labi kā ir.
>

>     Ar primary dāļāšanu es uzmanītos.
>     Valdemāra iela, tur kur tikai divas joslas toč nē.
>     Jūramlas gatve un Kalnciema iela vāārbūūūt.
>
>     Es skatītos no šāda skatu punkta - vai šīs ielas ir pamata tranzīta
>     ielas starp Rīgas mikrorajoniem, vai tur var braukt uz 70.
>     Bet ja veic mainīšanu tad jāpārskata arī citas lielās ielas ar 4+
>     joslām, kā Uzvaras bulvāris, Mūkusalas iela, Dzelzavas iela,
>     krastmala, utt.
>     Vēl baidos ka tas padarīs visu bildi bezjēgā raibu.

nu ok, shiis tad lai paliek kaa ir, lai gan taas ir svariigas
tranziitielas deelj to novietojuma attieciibaa pret tiltiem ;)

>         5. tornjakalnaa biekjensalas, buru un laivu ielas ir tertiary -
>         nav par augstu ?
>
>     Par Torņkalna gribu oponēt, tur tomēr pamata trafiks staigā,

tornjakalna ielu es nemineeju ;)

>     sabiedriskais transports braukā, šaura gan, bet lietota.
>     Buru un Laivu ielā trafiks stipri mazāks, bet tāpat sabiedriskais
>     staigā.

nu ok, pagaidaam neaiztiku, lai gan buru + laivu shkjiet pamazas.
biekjensalas bish lielaaka, bet nu laikam tur tornjakalnu bish labaak
jaasaziimee, lai var riktiigi saprast :)

> Nav precīza viedokļa. Bet uz aci skatoties tur izskatās varētu būt kāda
> pazemināšana nepieciešama. PIemēram es Torņkalna pazeminātu.
>
>         6. rainja bulvaaris (trunk) stacijas virzienaa aparujas
>         krustojumaa. varbuut tur var kaut kaa jauki salaist kopaa ?
>
>     Vajazdētu gan, tikai vai caur Gogoļa ielu vai caur Satekles ielu?
>

> Balsoju par Satekles.

salaidu ar satekles, izmantojot marijas posmus.

>         7. ir veel kaut kaadi diivaini tertiary chupciki, kaa piemeeram
>         -
>         http://www.openstreetmap.org/?lat=56.93023&lon=24.07102&zoom=17&layers=M
>         <http://www.openstreetmap.org/?lat=56.93023&lon=24.07102&zoom=17&layers=M>
>
>     Nu šitā tīrīšanas vaina....
>
> Piekrītu.

nu it kaa jaa, lai gan nevar vienmeer zinaat, ar kaadu noluuku
origjinaalaa klasifikaacija ielikta. sho konkreeto nometu uz residential
un pievienoju blakus esoshajai ielai ;)