[Talk-lv] kartēšana Siguldā

Rich richlv at nakts.net
Sun Sep 26 20:39:39 BST 2010

Valdis Janovs wrote:
> Klau - vai nav kādam vēlme riktīgi piedalīties un uztaisīt normālu
> Siguldas kartēšanu? Es jau esmu sācis un diezgan daudz papildinājis.
> Strādāju ar OREGON GPSu un JOSM editoru. Bet Siguldā ir paliels haoss
> - daudzi dažādos laikos veikuši labojumus.

veelme jau ir... laikatanava :)
iespeejams, kaadaa no oktobra peedeejiem weekendiem sanaaks briivaaka
diena, bet nu shobriid neko preciizi nezinu.

siguldas "kreiso pusi" es jau pirms kaada laika saziimeeju - tieshi tur
viens dzinaas pakalj ar autinju :D

> Ja ir luste - varam sarunāt kādu riktīgi pretīgu Okribra beigu /
> Novembra dienu, kad ar prieku pastaigāt pa Siguldu lielā bariņā un
> beidzot to sakartēt.
>
> Vēl, protams, ir jautājums par māju siluetiem - kura aerofoto ir brīvi
> pieejama šim nolūkam bez papildu jautāšanas?

yahoo. nekas cits.
nu tur veel iznjemot lgia pirkto un kaut ko specifiski atljauto.

starp citu, vai siguldaa ziimeetais un rendereejot neredzamais ir
paraadiijies ? :)

un - kaa noprotu, esi siguldietis ? ja taa, 2 lietas ;)

1. varbuut sanaak paarbaudiit, kur _preciizi_ atrodas autobusa pietura :
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.146106&lon=24.859189&zoom=18&layers=M
vienu pieliku es, otru tu - divas ir par daudz =)

2. varbuut ir veerts apjautaaties siguldas pashvaldiibaa, vai vinji
nevar piedaavaat kaadu ortofoto vai citu kartograafisko materiaalu osm
vajadziibaam