[Talk-lv] ielu kategorijas riigaa

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Mon Sep 27 08:00:00 BST 2010

Jā, Siguldā es arī ievēroju, ka tur ir krietni par daudz tertiary...
tādām tur būtu jābūt tik pāris, nevis lielākajai daļai kā tas ir
tagad. Tas pats kādreiz bija arī ar Cēsīm, bet nu jau viss tur tagad
smuki ir salabots..

Lauris

2010. gada 27. septembris 09:54 Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com> rakstīja: