[Talk-lv] Kur pilsētai likt centru?

A B vrs.brt at gmail.com
Wed Apr 27 19:05:36 BST 2011

Kāpēc būtu jāveido divas nodes? Vai tas neradīs haosu datos, gan
renderētājam, gan jebkādām aplikācijām, kas varētu šos datus izmantot?

Ja zinām, kur atrodas oficiālais ģeogrāfiskais centrs, tad tur arī liekam
Rīgas vai Jelgavas nodi, ar visiem atbilstošajiem tagiem, pat ja tajā vietā
smalki sazīmēta Rolanda statuja. Renderētājs tāpat nosaukumu rāda tikai no
tāluma - tuvumā pievelkot pilsētas nosaukums pazūd. Kādi būtu pret-argumenti
nolikt pilsētas vienīgo nodi tās oficiālajā ģeogrāfiskajā centrā?

Starp citu, vai ir kāds veids, kā šo pieņemto ģeogrāfisko centru uzzināt LV
pilsētām?

Protams, ka datubāzē ir daudz neprecizitātes un daudzi centri nolikti "tur
kur bija brīva vieta" (Jelgava). Gribētu vienoties par principu, lai to var
pasludināt par lv oficiālo un kartētāji nesāktu katrs stiept pilsētas zīmi
apkārt pēc saviem ieskatiem.
(tā pati jelgava man šķiet pilnīgi aplami ielikta, jo ja to garāžu kvartālu
detalizēt, viņš nemaz nebūtu tukšs bet kur būtu pareizi nolikt Jelgavas nodi
gribētu saprast).

Aivars