[Talk-lv] Ēku adresēšanas metodes

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu Aug 4 22:05:52 BST 2011

Sveiki!
Atceros no Cēsu mapping party diezgan foršu adrešu piefiksēšanas veidu -
foto, bet toreiz nebija daudz cilvēku riņķī, tādēļ nebija problēmu ar
neapmierinātiem iedzīvotājiem, kas dzenas pakaļ. Esmu uzsācis Mežaparka
adrešu atzīmēšanu, tomēr šeit negribās vilkt ārā savu objektīvu, lai
fotografētu ēku numurus, kad uz tevi raugās apsargs.
Tādēļ nolēmu pamēģināt walkingpapers. Tā kā ēkas esmu jau +/- sazīmējis no
bing, tad ir vieglāk orientēties. Varu ejot garām ēkām vienkārši sarakstīt
cipariņus. Tomēr ir grūti noteikt numurus noaugušām/pamestām ēkām. Tādēļ
reizēm nākas zīlēt, kas par numuru tur ir. Īpašumu apvienošanas/dalīšanas
rezultātā daži numuri sāk iztrūkt, vietām numuri dalīti a, b utt., vietām 7,
7/1 utml. Tas krietni apgrūtina mājas numura noteikšanu.

Tas tā, blogveidīga dalīšanās pirmajos iespaidos.

--
Paldies,
Jānis Ročāns