[Talk-lv] Ēku adresēšanas metodes

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 4 22:10:51 BST 2011

On 08/05/11 00:05, Jānis Ročāns wrote:
> Sveiki!
> Atceros no Cēsu mapping party diezgan foršu adrešu piefiksēšanas veidu -
> foto, bet toreiz nebija daudz cilvēku riņķī, tādēļ nebija problēmu ar
> neapmierinātiem iedzīvotājiem, kas dzenas pakaļ. Esmu uzsācis Mežaparka
> adrešu atzīmēšanu, tomēr šeit negribās vilkt ārā savu objektīvu, lai
> fotografētu ēku numurus, kad uz tevi raugās apsargs.

aa, apsargi ir fignja - tiem parasti pielec, ja tu jamo ar visu eeku
fochee, tad nav ko kashkjeeties :)
iesilushi iipashnieki gan ikaai. shajaa skaraa mosh ir veerts
uzdizaineet & sadrukaat taadas kaa "osm viziitkartes" - a4 info lapa ir
ok, bet viziitkarte mosh kaadu kriksi nopietnaak izskatiisies :)

> Tādēļ nolēmu pamēģināt walkingpapers. Tā kā ēkas esmu jau +/- sazīmējis
> no bing, tad ir vieglāk orientēties. Varu ejot garām ēkām vienkārši
> sarakstīt cipariņus. Tomēr ir grūti noteikt numurus noaugušām/pamestām
> ēkām. Tādēļ reizēm nākas zīlēt, kas par numuru tur ir. Īpašumu

nu... foto tomeer ir daudz aatraak. foto tu peec tam vari arii citas
lietas pamaniit - staavu skaitu eekaam, gaajeeju celinjus, celja
ziimes... arii taalaakus numurus var labaak saskatiit reizeem.

  Rich