[Talk-lv] Ēku adresēšanas metodes

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu Aug 4 22:24:02 BST 2011

2011/8/5 Rich <richlv at nakts.net>

> aa, apsargi ir fignja - tiem parasti pielec, ja tu jamo ar visu eeku
> fochee, tad nav ko kashkjeeties :)
> iesilushi iipashnieki gan ikaai. shajaa skaraa mosh ir veerts uzdizaineet &
> sadrukaat taadas kaa "osm viziitkartes" - a4 info lapa ir ok, bet
> viziitkarte mosh kaadu kriksi nopietnaak izskatiisies :)
>
> Nu, nez, negribās izaicināt manas krievu valodas prasmes sarunās ar Gazprom
vai citu lielu vīru apsardzi :)
Vajadzētu kaudzīti sar vizītkartēm sataisīt un lapeles sadrukāt, bet ko tas
līdz, ja lielākā daļa šeit krievu valodu vien zin, neprotot ne angļu, ne
latviešu valodas :/

>  Tādēļ nolēmu pamēģināt walkingpapers. Tā kā ēkas esmu jau +/- sazīmējis
>>

> nu... foto tomeer ir daudz aatraak. foto tu peec tam vari arii citas lietas
> pamaniit - staavu skaitu eekaam, gaajeeju celinjus, celja ziimes... arii
> taalaakus numurus var labaak saskatiit reizeem.
>
> Negribās tik lielu skaitu foto pārskatīt, lai gan tā nav lielākā problēma.
Mani darbības laiki ir tuvu krēslai, vakaros pēc darba, kā arī šeit ir ļoti
daudz koku, tādēļ patumšs. Foto būtu diezgan grūti, tādēļ labāk piefiksēju
ar aci un informāciju piefiksēju uz papīra. Par stāvu skaitu - Ok, dati ir
dati, tomēr neredzu tiem īsti jēgu, vismaz ne privātmāju rajonos starp
kokiem, kur ēkas ir visdažādākās formas, kā arī grūti no satelītu attēliem
precīzi sazīmēt kontūras.

--
Paldies,
Jānis Ročāns