[Talk-lv] Ēku adresēšanas metodes

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 4 22:41:31 BST 2011

On 08/05/11 00:24, Jānis Ročāns wrote:

> [...]
>

>     aa, apsargi ir fignja - tiem parasti pielec, ja tu jamo ar visu eeku
>     fochee, tad nav ko kashkjeeties :)
>     iesilushi iipashnieki gan ikaai. shajaa skaraa mosh ir veerts
>     uzdizaineet & sadrukaat taadas kaa "osm viziitkartes" - a4 info lapa
>     ir ok, bet viziitkarte mosh kaadu kriksi nopietnaak izskatiisies :)
>
> Nu, nez, negribās izaicināt manas krievu valodas prasmes sarunās ar
> Gazprom vai citu lielu vīru apsardzi :)
> Vajadzētu kaudzīti sar vizītkartēm sataisīt un lapeles sadrukāt, bet ko
> tas līdz, ja lielākā daļa šeit krievu valodu vien zin, neprotot ne

hmm ? kurta ? mezhaparkaa ?
gazpromiskie gan jau, cerams, buus izdreseeti. kaa jau teicu, privaatie
ir liidz shim bijushi daudz agresiivaaki. apsargi, shveicari utml
parasti pat jautaajumus neuzdod arii tad, ja objektiivs izteikti ir
vinju virzienaa. reizeem tik samaajamies :)

> [...]
>     ziimes... arii taalaakus numurus var labaak saskatiit reizeem.
>
> Negribās tik lielu skaitu foto pārskatīt, lai gan tā nav lielākā
> problēma. Mani darbības laiki ir tuvu krēslai, vakaros pēc darba, kā arī
> šeit ir ļoti daudz koku, tādēļ patumšs. Foto būtu diezgan grūti, tādēļ
> labāk piefiksēju ar aci un informāciju piefiksēju uz papīra. Par stāvu
> skaitu - Ok, dati ir dati, tomēr neredzu tiem īsti jēgu, vismaz ne
> privātmāju rajonos starp kokiem, kur ēkas ir visdažādākās formas, kā arī
> grūti no satelītu attēliem precīzi sazīmēt kontūras.

ja ir tumshs, tad jaa, diezkasnav. es tad parasti finisheeju datu
vaakshanu :)
par foto skaitu taisniiba, iisaa laikaa var ievaakt ljoti daudz datu -
bet protams, pluss taads, ka var vairaak padariit :)