[Talk-lv] Ēku adresēšanas metodes

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu Aug 4 22:57:03 BST 2011

Es domāju vairāk orientēties uz plašāku datu vākšanu, nevis detalizāciju.
Slāni pa slānim. Negribu veidot lielus foto arhīfus, no kuriem turpmākos 10
gadus varētu informāciju kasīt :) Varbūt, ja taisītu tusu, kur katram savs
kvartāls, tad jā, var katrs līdz sīkākajai niansei visu piefiksēt un savadīt
īsā laika posmā. Bet tā, kā esmu darba cilvēks, bet brīvdienas vēlos pavadīt
ar ģimeni un draudzeni, tad pieeju citādāk šai datu vākšanai - ātrāk,
vairāk, bet kvalitātīvi.

--
Paldies,
Jānis Ročāns