[Talk-lv] mapping in england

Janis Elmeris janis.elmeris at intelligentsystems.lv
Thu Aug 11 13:48:01 BST 2011

DELFI būtu ar mieru, bet atbilde no Ērika:

Labdien, Janis,

Paldies par piedavajumu, bet es NEgribetu sho gadijumu popularizet
medijos, it ipashi valstii ar kuru shim gadijumam nav nekadu tieshu sakaru.

Ja jus gribat pieverst uzmanibu OSM Latvijaa, manuprat ir jariko
"mapping party", cilveki kas piedalisies tajaa var filmet ko un ka vini
to dara.. No shiem materialiem var uztaisit pietiekoshi informativu un
pat interesantu klipu un tad ar to var palaist "vilni" izmantojot
internet "socialas medijas": twitter, facebook, youtube, draugiem, one
u.tml.

Ar cienju,
Eriks