[Talk-lv] mašīnu gpx 6

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Sun Aug 21 20:27:04 BST 2011

2011/8/21 Jānis Putrāms <janis.putrams at gmail.com>

> Btw ieraudzīju, ka osm trūkst ceļš, kurš iet man gar lauku māju un ir šajos
> gpx treisos. Kā var uzzināt kāds ir šī ceļa "oficiālais" nosaukums un
> nozīme? Runa ir par ceļu, kas sākas pie Plaužu ezera un iet uz "leju".
> Tnx.
> --

Oficiālais valsts ceļu saraksts ir šis:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=198589

Ja tur ceļa nav, vai pēc sev zināmiem nosaukumiem nevar atrast, jāskatās
novada mājaslapā publicētajās kartēs. Piemērs novada kartei ar pašvaldības
ceļu numerāciju: http://www.krimulda.lv/docs/439/PLANOTA_IZMANT_3_LAPA.pdf.
Kā redzams tur bez A,P,V ceļiem ir arī kaut kāda vietējā ceļu numerācija: "B
18", "I 20", "A 12" (kas nav valsts šoseja A12).

Aivars