[Talk-lv] mašīnu gpx 6

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Wed Aug 24 07:02:45 BST 2011

Cerams salaboji ar ne tikai pamaniji :p

Viesturs
On 24 Aug 2011 08:01, "janis.rocans at gmail.com" <janis.rocans at gmail.com>
wrote:
> Sveiki!
> Tikko pārgāju pāri maršrutam Cēsis Koknese un pamanīju dažus, laikam
importētus ceļus bez savienojuma ar citiem ceļiem. Nekādas īpašas atzīmes
gan nesaliku, jo padomāju, ka likās rokas kādam. Turpat bija viens aplis kā
oneway pretējā virzienā. Nē tā maršrutu zīmēja.
> Jānis Ročāns-----Original Message-----

šajos gpx treisos. Kā var uzzināt kāds ir šī ceļa "oficiālais" nosaukums un
nozīme? Runa ir par ceļu, kas sākas pie Plaužu ezera un iet uz "leju".

novada mājaslapā publicētajās kartēs. Piemērs novada kartei ar pašvaldības
ceļu numerāciju: http://www.krimulda.lv/docs/439/PLANOTA_IZMANT_3_LAPA.pdf.
Kā redzams tur bez A,P,V ceļiem ir arī kaut kāda vietējā ceļu numerācija: "B
18", "I 20", "A 12" (kas nav valsts šoseja A12).