[Talk-lv] mašīnu gpx 6

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Wed Aug 24 12:13:57 BST 2011

Man ir Garmin Nuvi, un viņš brauciena laikā un saglabātajā treisā cenšas
inteliģenti minēt uz kura ceļa es šobrīd atrodos - t.i. ja GPS signāls saka,
ka esmu 10m nost no ceļa, Garmins rāda, ka esmu precīzi uz ceļa.

Normālā braukšanā tas palīdz - priekš kam biedēt vadītāju, ka viņš lēkā
apkārt šosejai.

Trekošanai, savukārt šī pieeja ir slikta - nepareizu ceļu gadījumā (Dienvidu
pārvads) ir haotisks savārstījums ar ceļu fragmentiem. "pareizie" ceļi,
savukārt ir fragments no Garmin jau esošām kartēm, attiecīgi satur Garmoin
kartē jau esošās kļūdas.

Varbūt tas nav visiem Garmin modeļiem.

Aivars