[Talk-lv] mašīnu gpx 6

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Wed Aug 24 13:56:32 BST 2011

Un tie visi protams ir ģeneālā Kraanc dati :/ Rokar gribas noraut. Laikam
būtu jāiet pāri viņa datiem un jālabo, jo daudzi ir ar ļoti sliktu
precizitāti :(
Un kas ir šis http://www.openstreetmap.org/browse/way/125625135/history ??
Kā rakstām name? Kurā valodā? Vajadzētu uztaisīt mapping party ar šī ģeneālā
lietotāja datu pārstrādāšanu.

--
Paldies,
Jānis Ročāns