[Talk-lv] Cesvaine

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Thu Aug 25 17:54:53 BST 2011

Uz teritorijas plānojumu maliņām rakstītajiem cipariņiem ne vienmēr var
ticēt, ļaudis mēdz x un y jaukt vai ctrl+c un ctrl+v paņemt kaimiņu
pagasta rāmīšus :)

pb
p.s. Pēterim ne vienmēr ir jēga sūtīt, jo reakcija mēdz būt švaka
(zviagžņu stāvokļi utt.) , tādēļ arī Aivara darinātais ceļu analizators
vēl stāv rindā. Ja nopietni gisnet ir beidzot ticis pie lielākas
sklerozes, kas bija par iemeslu dažādu jaunu datu izvietošanas
neizveikšanai.