[Talk-lv] Cesvaine

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu Aug 25 18:26:01 BST 2011

Nu, nez, tur nav neviena pagsta :D

Varbūt 3* vietā jābūt 6*, jo tādas koordinātas izskatās ticamākas. Rīt
pamēģināšu atkal, kad tikšu pie dzelža. RAM importam garšo. Tikai bīnos, ka
vismaz manā gadījumā area tiek ar trijstūriem krāsotas. Pie tam reizēm ar
laukumu 0, iespējams kā dēļ Shift+j nokarās. Tāpēc viena ezera sagatavošana
var prasīt pat 30 min.

Paldies,
Jānis Ročāns