[Talk-lv] Cesvaine

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Sat Aug 27 10:37:16 BST 2011

Tur visas līnijas ir kā area no trijstūriem. Ja būtu izejas materiāls,
protams, ka būtu ideāli. PDF grāvjus no dabīgām upītēm algoritms nevarētu
atšķirt, vismaz ne triviāls, jo tur atšķirība ir taisnumā, atrašanās vieta
utml. Protams varētu apvaicāties. Varbūt kāds varētu uzrakstīt vēstules
templati, kas tieši būtu vajadzīgs? Es pats neesmu lietas kursā ne par
formātiem, ne pārējo. Tad varētu izsūtīt visiem vienādi noformētas vēstules.

2011/8/27 Raitis U. <raitisx at gmail.com>

> Tas, kas ir pdf, tas ir renderēšanas rezultāts.
> Ja ir kā dgn/dwg/shp - tur jau viss ir sakārtots un nekas nav jāpārzīmē. Ja
> nu vienīgais - grāvji var būt kā area.

Paldies,
Jānis Ročāns