[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

Martins M mrt.mednis at gmail.com
Wed Aug 31 10:52:20 BST 2011

Sveiki!
Nesen esmu ieguvis augstas izšķirtspējas Jelgavas aerofotogrāfijas, bet
baidos, ka nezinu ko ar tām iesākt. Kopējais apjoms ir kādi 8GB ar jpeg
failiem, kur katram attēlam blakus ir jgw fails.

Principā tā ir kaudze ar geo-kalibrētiem attēliem, bet man nav ne
jausmas kā šos datus sakarīgi izmantot JOSMā vai citā rīkā.

Ir pat atļauja šīs fotogrāfijas izmantot OSM uzlabošanai.

Vai man jātaisa kāds lokāls mapserver un caur kkādu pluginu jāiebaro tie
dati JOSMā, vai arī ir citi risinājumi.

Ļoti ceru saņemt kādu palīdzību šo datu izmantošanā (galu galā ieguvēji
būs visi).