[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Wed Aug 31 10:57:57 BST 2011

2011. gada 31. augusts 12:52 Martins M <mrt.mednis at gmail.com> rakstīja:
> Sveiki!
> Nesen esmu ieguvis augstas izšķirtspējas Jelgavas aerofotogrāfijas, bet
> baidos, ka nezinu ko ar tām iesākt. Kopējais apjoms ir kādi 8GB ar jpeg
> failiem, kur katram attēlam blakus ir jgw fails.

High five!

> Principā tā ir kaudze ar geo-kalibrētiem attēliem, bet man nav ne jausmas kā
> šos datus sakarīgi izmantot JOSMā vai citā rīkā.

Pēteris Brūns būs eksperts šajā jomā. Viņam ir arī savs normāls
strādājošs mapserver lai uzliktu slāni - lai tev nebūtu jāmokās pašam.

> Ir pat atļauja šīs fotogrāfijas izmantot OSM uzlabošanai.

Zinot iepriekšējo pieredzi - atļauja cerams ir rakstiska un ir zināmi
skaidri nosacījumi (atsauce, piemēram)?

> Vai man jātaisa kāds lokāls mapserver un caur kkādu pluginu jāiebaro tie
> dati JOSMā, vai arī ir citi risinājumi.

Skat. augstāk.

> Ļoti ceru saņemt kādu palīdzību šo datu izmantošanā (galu galā ieguvēji būs
> visi).

Ieguvēji noteikti būs visi. Jautā Pēterim Brūnam, viņš tev palīdzēs.

Pēteris (kas Krišjānis) :)