[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

Martins M mrt.mednis at gmail.com
Wed Aug 31 11:28:05 BST 2011

Datu iegūšanas vēsture is sekojoša:

Pirms kāda laika neformālā pasākumā satikos ar SIA Metrum mērnieku.
Runājām par šo un to. Pie reizes pastāstīju, ka es arī ņemos ar kartēm
tādā OSM projektā. Šis sāka lielīties, ka viņam esot Jelgava nenormāli
lābā kvalitātē.
Tas ka kādam ir ortofoto labā kvalitātē, protams, ir ļoti jauki, bet
OSMam no tā nav nekāda labuma...
Pajautāju vai tas ir principā iespējams, ka es dabūju tās fotogrāfijas
ar mērķi pārzīmēt objektus OSMā, kur nekādu labumu viņš pretī nesaņemtu,
bet ieguvums OSM sabiedrībai būtu milzīgs. Šis piekrita, teica, lai nāku
ar savu cietni pēc datiem.

Nekāda rakstiska vienošanās nav un, visticamāk, arī nebūs. Ja man
pietiktu zināšanas, kā palaist savu mapserveri, es vienkārši lēnā garā
uzlabotu rajonu pa rajonam un neviens tā arī neuzzinātu no kurienes
rodas jauni, kvalitatīvi dati.

Diemžēl šis nav tas gadījums...

Martins