[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

Rich richlv at nakts.net
Wed Aug 31 13:09:43 BST 2011

On 08/31/11 13:28, Martins M wrote:
> [...]
> Tas ka kādam ir ortofoto labā kvalitātē, protams, ir ļoti jauki, bet
> OSMam no tā nav nekāda labuma...
> Pajautāju vai tas ir principā iespējams, ka es dabūju tās fotogrāfijas
> ar mērķi pārzīmēt objektus OSMā, kur nekādu labumu viņš pretī nesaņemtu,
> bet ieguvums OSM sabiedrībai būtu milzīgs. Šis piekrita, teica, lai nāku
> ar savu cietni pēc datiem.
>
> Nekāda rakstiska vienošanās nav un, visticamāk, arī nebūs. Ja man
> pietiktu zināšanas, kā palaist savu mapserveri, es vienkārši lēnā garā
> uzlabotu rajonu pa rajonam un neviens tā arī neuzzinātu no kurienes

nu un tad vienaa briidii tev visi teiktu lielum lielo paldies par
legaalaam probleemaam un vajadziibu dzeest datus.

dvai taa neviens nedaraam...

pa lielam man ir nelabas aizdomas, ka viiram, lai arii cilveeks jauks,
vareetu arii nebuut tiesiibas shos datus nemaz izplatiit. jaasaprot, nu
kurienes shie dati naak un vai vinjam ir tiesiibas tos "atljaut" lietot.
bez rakstiska apliecinaajuma buus gruushi.