[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

Raitis U. raitisx at gmail.com
Wed Aug 31 13:57:49 BST 2011

> pa lielam man ir nelabas aizdomas, ka viiram, lai arii cilveeks jauks,
> vareetu arii nebuut tiesiibas shos datus nemaz izplatiit. jaasaprot, nu
> kurienes shie dati naak un vai vinjam ir tiesiibas tos "atljaut" lietot. bez
> rakstiska apliecinaajuma buus gruushi.

2009.gada augusta Jelgavas ortofoto 15cm/pix
99% Mērnieks datus nav pircis un atļaujas nav.
Iespējams ka ortofoto ir pilsētas būvvaldē. Var mēģināt rakstīt iesniegumu
un tādā veidā dabūt atļauju.
Paraugs bija kaut kur iepriekšējā tēmā, nedaudz pamainīt un būs ok.

neviens tā arī neuzzinātu no kurienes
> rodas jauni, kvalitatīvi dati.

paprasītu no kurienes zīmē, ja nevarētu atbildēt - 'mass revert' un pendele.