[Talk-lv] garmina kartes eksperimentaalrenders

Rich richlv at nakts.net
Fri Dec 16 19:15:20 GMT 2011

On 12/16/11 11:18, N.R. wrote:
> kāda īsti ir šim ideja? ir vairāki automatiskie garmin karšu būvētāji,
> kur LV karti var dabūt ar pāris dienu svaigumu. Kā šis atšķiras?

tie, ko esmu redzeejis, piedaavaa sagraiziitu eiropu, un latvija parasti
ir 2-3 gabalos vismaz sacirsta. tad jaaizfiicho, kuri ir tie gabali,
jaasavaac - un ja tev vajag tikai .lv, tad dabuu veel 2-3x lielaaku datu
apjomu.

papildus veel var izmantot, lai patesteetu kaut kaadus stylesheet
uzlabojumus, kas tieshi .lv vareetu nodereet. savu stylesheet uztureet
netaisos, bet pameegjinaat, lai peec tam upstream ieteiktu - to var.