[Talk-lv] Importa pamācība iesācējam

Raitis U. raitisx at gmail.com
Fri Dec 23 13:32:59 GMT 2011

2011/10/06 N.R. <normis at sapnis.com>

> 1:10000 līgo pagasts, bilde http://cl.ly/AjfO
> 1:10000 saldus
> 1:10000 jaunpils
> 1:10000 baloži
> 1:5000 pāvilosta (jau sūtiju)
> 1:2000 tukums (jau sūtiju)
> 1:2000 rīga (rastrs ar .map Ozi piesaisti)

Sorry, neievēroju to linku. Tomēr Pāvilostas, Tukuma un Rīgas failus
izmantot nevar, jo tie nav terplānu sastāvdaļas. Līgo pagastu var, par
pārējiem, ja avots ir līdzīgs, arī var.

Ar importiem ir visai piņķerīgi. Tie ir kā pamatne, atdures punkts, kam
jābūt ja ne ideālam, tad tādam, lai netraucē turpmākajām darbībām.
IMHO - ja howto tiks izstādīts publiski (wiki?), tas beigsies ar to, ka bez
izlikšanas listē tiks iegāzta iekšā terplānu info ar visiem kreisajiem
tagiem un ģeometrijām, kas jau pāris reizes ir parādījies. Domāju, ka ne
ļaunprātīgi, bet ne katram ir pacietība, lai n-tās reizes pārbaudītu un
ietu cauri. Autors par osm zaudē interesi, kāds cits daļu palabo, un pēc
tam revertot sākotnējo kļūdu jau ir daudz sarežģītāk. Kamēr to nevar
puslīdz monitorēt, es negribētu justies atbildīgs par rezultā.