[Talk-lv] A9 route

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Feb 11 09:34:38 GMT 2011

On 11.02.2011 11:10, Jānis Ročāns wrote:
> Salīdzinot ar Dienvidu tiltu:
>     * bridge: yes
>     * highway: trunk_link
>     * layer: 1
>     * maxspeed: 70
>     * oneway: yes
>     * source:
> http://www.riga.lv/NR/rdonlyres/D77370C6-D031-4FD2-BC26-8298093E2FDA/20148/DT_satiksme_tagad.jpg
>
> Problrmātiskais seļš:
>     * highway: trunk_link
>     * junction: roundabout
>     * lanes: 1
>     * maxspeed: 90
>     * name: Rīga - Skulte - Liepāja
> [...]
Bet dabā viņš tāds īsteni roundabout arī nav - Liepājas šosejas galā
galvenais ceļš aiziet taisni, bet turpināšana tjipa pa apli nozīme ļoti
strauju pagriezienu pa kreisi ar zīmi "dodiet ceļu". Tāpat, arī braucot
no Skultes puses, lai dotos uz Liepāju, ir zem tilta zīme "dodiet ceļu".
Man liekas, ka roundabout jāņem nost, lai nejauktu cilvēkiem prātu

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn