[Talk-lv] Fwd: [Talk-lt] [Fwd: Adding local user groups of Lithuania]

Rich richlv at nakts.net
Fri Feb 25 10:29:11 GMT 2011

On 02/24/11 20:39, Jānis Ročāns wrote:
> Pie reizes lai nav gluži dzertiņš.. Būs arī klusāks!

erm. kaa nav ? tur taa galvenaa doma :>

par klusaaks/tukshaaks piekriitu.
ar taam dienaam ir kaa ir, katram kas cits - ja naakamaa darbdiena,
iipashi papildizklaides varbuut nevelk.

personiigi milzu pretenzijas pret ne-piektdienu man gan nav :)

tad varbuut katra meenesha pirmaa ceturtdiena ?
shobriid tuvaakaa sanaak 3. marts.

vieta - jaa, pusliidz mieriigi, nepiebaazti un ar wifi dereetu. kaadi
varianti ? aa, ar sakariigu un nedaargu alu ;)