[Talk-lv] vajadzīgas pilsētu robežas

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Wed Jan 19 07:41:07 GMT 2011

Ja nav ļoti steidzami, tad nebūtu vēlams, jo tuvākā mēneša laikā
pabeigšu sagatavot datus ar precīzām robežām, ko ieimportēt un tad
atkal neprecīzās robežas būs jāiet un manuāli jādzēš laukā. Tas gan
tikai novadiem un pilsētām... Ja vajag ļoti steidzami un gatavs pēc
importa neprecīzās robežas dzēst laukā, tad droši :)

Lauris

2011. gada 19. janvāris 02:13  <tfr at apollo.lv> rakstīja: