[Talk-lv] vajadzīgas pilsētu robežas

tfr at apollo.lv tfr at apollo.lv
Fri Jan 21 15:55:43 GMT 2011

Sveiki,

lūdzu izskaidojiet kāds tad mums ir tas vēlamais pilsētu
robežu tagošanas veids?
Patreiz kartē redzu divus variantus kas abi ir teorētiski
pareizi:
a) boundary=administrative, place_name=nosaukums
vai
b) place=city/town/village/hamlet, name=nosaukums

Sakarā ar to pamanīju ka Cēsu un Valmieras robežās varētu
būt kļūda (boundary=administrative, name=Nosaukums) vai
tad tur nevajadzētu likt place_name=Nosaukums? Varēju jau
uzreiz pats pamēģināt izlabot, bet drošības labad vispirms
pajautāju.

Un kas būtu jādara (piem. Raiskums) vai būtu jānoslēdz
trūkstošā pilsētas robeža pa ūdeni ja blakus ir ezers?

ar cieņu, Toms.

On Fri, 21 Jan 2011 14:50:54 +0200