[Talk-lv] Uzzīmēju aptuvenu Rīgas robežas pagaidu multipoligonu

tfr at apollo.lv tfr at apollo.lv
Tue Jan 25 10:18:03 GMT 2011

Sveiki,
pagaidu robeža nesen parādījās kartē, meklēšanā pagaidām
izmaiņu nav.
Cik saprotu kamēr tā nav pilnībā sagremojusies labāk būtu
neaiztikt, kaut gan varētu mēģināt to bloķēt vai izdzēst
jau tagad? Pats jebkurā gadījumā viņu neaiztikšu lai
nebūtu vēl lielāka ziepe...
Turpmāk apsolos šadus eksperimentus neatkārtot.

ar cieņu, Toms.