[Talk-lv] Uzzīmēju aptuvenu Rīgas robežas pagaidu multipoligonu

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Fri Jan 28 12:58:39 GMT 2011

Mani pieci centi šai sarunai: Domāju, ka vajadzētu sagaidīt Laura skriptu un
salikt visas robežas vienādi.

Vērtīgs likās jautājums par to kā mēs varam Laurim palīdzēt, lai šī lieta
notiktu?
Ja Lauris ir aizņemts, varbūt viņš var apstāstīt izdarīto un kāds cits var
pabeigt šo?

Ja ikdienas darbībā nav starpības starp vienu ceļu un multipolygon - proti,
visi softi saprot multipolygon, tad domāju, ka jāpaliek tai robežai, kas
tika uzzīmēta pirmā.

Cieņā,
Raivis Dejus
Valdes loceklis