[Talk-lv] Uzzīmēju aptuvenu Rīgas robežas pagaidu multipoligonu

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Sun Jan 30 16:58:43 GMT 2011

Ļoti negribu redzēt ka mēs čakarējam karti tikai tāpēc ka esošie eksporta
skripti ir līki.

Multipoligoni ir jālieto un viss. Un ja tas nepatīk ,tad var:
A1: Uzlabot eksporta rīkus, lai pie saprot visu kā vajag.
A2: Apsēsties un uzrakstīt labāku redaktoru, kas atvieglo darbu ar
multipoligoniem.
B: Paiet maliņā un pagaidīt kādu gadiņu, kamēr to izdara kāds cits.

Mani 3 centi...

2011. gada 28. janvāris 14:47 Raivis Dejus <raivis at wtf.lv> rakstīja: