[Talk-lv] Koknese - udeni

Raitis U. raitisx at gmail.com
Thu Jul 7 21:51:55 BST 2011

Personīgi man ļoti nepatīk grāvji, kuri ir kā area, bet noteikumi šajā ziņā
nav, tā ka es neko pateikt nevaru. :) Dažus ši iemesla
dēļ neesmu importējis. Runājot tīri teorētiski, vienīgais ko var izanalizēt
no šādiem datiem ir kopējā platība un aptuvenais kopgarums.

Par lielāku laukumu skaldīšanu gabalos - tas pats. Nav īsti definēts kā
jāizskatās upei, bet imho vienas teritorijas (novada/pagasta?) ietvaros tai
jābūt veselai.

manas 5 kapeiciņas