[Talk-lv] Koknese - udeni

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Jul 8 10:41:41 BST 2011

On 08.07.2011 12:30, Rich wrote:

> man arii nepatiik. precizitaate ljoti apshaubaama, nozhu skaits tikai
> aug...

> imho tas pagaidaam ir diezgan vienalga - vai ir kaads iemesls taisiit
> vienu lielu riverbank ? pret lielu arguments buutu potenciaala
> tuvoshanaas celjam ar 2k nodeem.
Vēl ir novērojams, ka riverbank tiek ļoti respektēts no renderera puses
un tas proporcionāli mainās līdzi zoom līmenim. Mans ieteikums ir
skaldīt upi (riverbank bez vārda) pa kādiem loģiskiem posmiem, piemēram,
starp ceļiem, un tajā pašā laikā iekš riverbank vēl zīmēt upi ar visu
vārdu kā ceļu, lai uz kartes tā nepazustu, kad izzoomojas ārā. Šādi
tagojot upes vārds nav gar krasta līniju, bet smuki iet pa vidu.

Rekur var paskatīties, kā tas izskatās realitātē.
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.8737&lon=24.5877&zoom=14&layers=M

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn