[Talk-lv] Rīga zem ūdens

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Jul 11 18:05:49 BST 2011

es zinu, tāpēc uzzīmēju, piemēram, zaķusalai galaa ceļam pagriezienu - es
redzu ka tas ir norenderējies, bet ūdens joprojām ir palicis...

...bet atsevishkji ik pa laikam (ja pareizi atceros, manuaali...)

Diez vai manuāli, jo dažreiz paiet pāris sekundes un viņi jau ir
norenderēti. Drīzāk no serveru slodzes.