[Talk-lv] izaicinaajums koderiem - gpsbabel

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Mon Jul 11 18:52:51 BST 2011

Izceļojos pa Itālijas dolomītu Alpiem un ierakstīju izstaigātās takas.
Gribēju padarboties ar gpsbabel, bet arī uzdūros šim bugam. Manā gadījumā
viņš dzēš visus punktus, kas ir tuvāk par noteikto (3m) no jau
apstrādātajiem punktiem, jaiets vēlreiz tai vietai garām, nevis tikai no
iepriekšējā punkta. Vai Tavā gadījumā ir līdzīgi? Esmu JAVA programmētājs,
bet kkā nav sanāci kodu papētīt. Varbūt, ja identificēta kļūda, varētu
mēģināt paskatīties kodu un uzcept patchu. Cerams tik, ka izdosies svn
piedabūt.

Paldies,
Jānis Ročāns