[Talk-lv] izaicinaajums koderiem - gpsbabel

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Mon Jul 11 19:19:47 BST 2011

Man nav C izstrādes vides, tāpēc negibu muļļāties. Atradu, kas manā gadījumā
varētu palīdzēt:
http://gpsbabel.cvs.sourceforge.net/viewvc/gpsbabel/gpsbabel/position.c?revision=1.40&view=markup
ja pēc 121 rindas ieliktu
else {
    break;
}
lai dzēstu tikai nākamos punktus pēc kārtas, nevis visus punktus, kas ir
tuvāk par pos_dist.
Ja kāds varētu šo palabot un nokompilēt, varētu notestēt.

--
Paldies,
Jānis Ročāns