[Talk-lv] iela liepaajaa un mapperi

Juris Doncu juris.doncu at gmail.com
Wed Jul 13 18:48:12 BST 2011

Sveiki,

Līdz šim laikam esmu bijis tikai listes sarakstes lasītājs, bet šoreiz par
Liepāju varu pakomentēt:

Ja ir domāta iela, kas iet vairāk vai mazāk paralēli Krūmu ielai, tad
pareizais nosaukums ir *Mežu iela*, tur savulaik ir daudzi gadi nodzīvoti:)

Minētajam aplim šobrīd tiešām pievienojas pavisam jauna iela, nezinu gan,
vai tas ir Pulvera ielas pagarinājums vai iela ar jaunu nosaukumu. No
Rīgas-Liepājas šosejas tā atdalās pirms dzelzceļa pārbrauktuves. Man kaut
kur varētu būt ierakstīts GPS treks braucot pa šo ielu, bet pašvakas
kvalitātes. Pats zīmēt un labot es neuzņemos, bet to treku varu kādam iedot,
ja ir interese.

Juris

2011. gada 13. jūlijs 16:06 Marat <maratu at gmail.com> rakstīja: