[Talk-lv] Latgale, bing un username Kraanc

Papuass papuass at enkurs.org
Mon Jul 25 21:00:24 BST 2011

Sveiki!

Dabūju atbildi no lietotājaa - viņam viss vienalga, zīmēts esot no
defaultās Potlatch fona kartes.

"Biju domājis vēl savus GPS trekus tur pielikt un papildināt to karti,
bet izskatās ka nav jēgas, jo ne tik daudz paši projeklta veidotāji,
cik vietējie umņiki čakarē smadzeni - nu i nah, tad nav jēgas savu
laiku tērēt"

 Mārtiņš