[Talk-lv] GPS loggeris rekomendejamais?

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Jun 1 19:05:03 BST 2011

Arduino ir baigi labā doma, bet nauda aizies smuki. Pirmkārt jau paši
Arduino
maksā. GPS bloks maksā 60 un uz augšu dolārus. Un tad vēl tas, ka Eiropā to
grūti visu savākt. Visvairāk ir ASV. Un šis tas Ķīnā. Tas nozīmē, ka muita
tev cenu palielinās smuki. Eiropā var mēģināt kādā UK veikalā dabūt, bet
padārgi, ieskaitot ceļu. Man tīri labi patīk Cool Components. LiPo Basic
lādētājs
atnāca nedēļas laikā, pat ātrāk.

Vispār es domāju, tev ar Arduino pat nevajag, var ar lētākiem čipiem tikt
galā,
piemēram Picaxe. Ir jau iesācēju līmenis un ātrums nav tas, bet manuprāt
būtu
jāpietiek. Atrast var Rev-Ed lapā. Cena krietni zemāka.

uldics