[Talk-lv] Dienvidu tilts, Slāvu tilts

Rich richlv at nakts.net
Sun Jun 5 08:53:45 BST 2011

On 06/05/11 07:13, Jānis Ročāns wrote:
> Tādā gadījumā vajadzētu arī pārējos pārdēvēt.

principaa kaadeeljo ne, deglava tilts taksh arii ir pietiekami
atpaziistams. un tad, kad cilveeki kaut ko meklee datos, vinji diezgan
biezhi peec shaada nosaukuma arii meklees.
diez vai kaads sheit gribeetu mekleet objektus datos ar taadiem
nosaukumiem kaa "Satiksmes pārvads pār dz/c Slāvu ielā" :)

> Un transporta mezgls ir kā ir jauna būve, kas ir slāvu tilta
> turpinājums. Vajadzētu, lai tiešām visur ir viens princips! VEF, Deglava
> utt..

kopumaa jaa - shajaa gadiijumaa es teiktu, ka princips vareetu buut
"oficiaalais vaards, ja taada nav vai tas ir kaut kaads garsh paarvads,
vaards ar kaadu mees visi atpaziistam sho objektu"

--
  Rich