[Talk-lv] osm replikacija iesacejam - vajag padomu

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu Jun 9 07:51:28 BST 2011

OK, tiku kaut kā galā. Īsumā.. Splitoju, taisīju slāņus ar AIO stiliem,
pieliku klāt slāņu secību un transparent, salīmēju dažus slāņus, kurus
uzskatīju par interesantākajiem, vienā failā un +/- ok izskatās. Vajadzētu
kādreiz pāriet pāri skriptam un mēģināt saprasi, kas tur ir un ko var
uzlabot.

--
Paldies,
Jānis Ročāns