[Talk-lv] Slāvu aplis

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Jun 10 10:12:00 BST 2011

Sveiki!
Man nepatīk man šī vieta:
http://osm.org/go/0wJdutYu0--
Nogriežoties uz Doli no Dienvidu tilta tikt atpakaļ uz Slāvu apli uzreiz.
Nobrauktuvi vajadzētu pavilkt tālāk Doles virzienā, bet uzbrauktuvi mazliet
centra virzienā. Tas var nopietni maisīt galvu routētājiem, jo tur pat
perpendikulāri braucot pāri nepārtrauktām līnijām būtu grūti tikt.
Piemērs:
http://openrouteservice.org/index.php?start=24.1665846,56.9219222&end=24.1697603,56.9231284&pref=Fastest&lang=en&noMotorways=false&noTollways=false
Šādi nevar!!!

--