[Talk-lv] Ielu klasifikācija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Jun 15 05:53:09 BST 2011

Ja es pareizi saprotu, tad unclasified lietošana Rīgā vairumā gadījumu ir
kļūda. To parasti kļūdaini lieto lai apzīmētu ceļu kuram nav varējuši atrast
pareizo tagu. Bet:

"Note: This is *not* a marker for roads where we still need to choose a
highway tag (see highway <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway>=
road <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Droad> for roads that
require classification)."

Ginc