[Talk-lv] Ielu klasifikācija

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Wed Jun 15 14:32:09 BST 2011

Pievienojos Viestura protestam - ielas klasei jābūt pēc reālās nozīmes nevis
pēc MK noteikumiem. Pēc MK noteikumiem daudzas jaunbūves neeksistē, toties
mēs priecājamies, ka tās ir iezīmētas OSM un varam izmantot maršrutēšanai.

Šeit ir gana sakarīgi ar piemēriem.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Highway_tag_usage
Tertiary Urban bilde ir ataino pilnīgi mazu ieliņu bez atdalošās joslas.

Iesaku latvian_roads_tagging pārrakstīt pēc angļu parauga.
Piezīmes par MK klasifikāciju atstāt kā vadlīnijas - ja nevaram izlemt vai
ceļš ir "secondary" vai "tertiary", tad konsultējamies ar MK klasifikāciju.

MK klasifikāciju vajadzētu izmantot ref un relāciju veidošanā. Ja šoseja A9
nosprausta pa "residential" ielu - tā arī to atstājam. Tāpat kā oficiālie
ielu nosaukumi.

Aivars