[Talk-lv] Ielu klasifikācija

Rich richlv at nakts.net
Thu Jun 16 11:28:57 BST 2011

On 06/16/11 13:15, Jānis Ročāns wrote:
> Šobrīd atjaunoju uz +/- sākotnējo, papildus veicu izmaiņas, kas šķita
> galīgi neloģiskas (Ulbrokas iela = trunk) un šur tur palielināju nozīmi
> (Pērnavas iela). Tā pat uzskatu, ka Teika-Slāvu aplis nevar būt augstāks
> par secondary, trunc jau nu noteikti ne.

par dazhaam ielaam atradu diskusiju :
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-lv/2010-September/001949.html

noteikti bija veel pirms tam, vai kaads var atrast ?

bet jaa, naakotnee ar shitaam lietaam uzmaniigi. saakumaa vienojamies
par konkreetaam izmainjaam un pagaidaam kaa minimums paaris darbdienas
pirms ko mainiit :)

vai man tagad patiik - nezinu, pagaidiishu bish, lai ir 100%
paarlieciiba, ka viss ir norendereejies :)