[Talk-lv] Tilti/leveļi

Rich richlv at nakts.net
Fri Jun 17 08:27:10 BST 2011

On 06/17/11 10:09, Jānis Ročāns wrote:
> Sveiki!
>
> Tikko pamanīju vēl vienu greizi levelētu tiltu - viaduktu
> http://osm.org/go/0wJXSMz9--
> Ar šiem jābūt dikti uzmanīgiem, citādi izskatās, ka uzbrauktuces nav -
> tā ieskrien tiltā vai iet zen tā. Kkur jau par šo lasījos sen sen.

tu domaa to, ka rampaam nav bridge=yes tam posmam, kas piekljaujas
tiltam ? jaa, tas nav iisti pareizi :) (ne tikai taapeec, ka taa
izskataas ;) )

> Patiesais iemesls gan, kas mani piesaistīja, bija tas sarkanais pipļuks
> uz ZA. Vai šādus piplukus, kā arī uzbrauktuves un nobrauktuves, kas nav
> primary maršrutā, nevajag mainīt uz secondary/tertiary?

par to viedoklji atshkjiras. mans personiigais viedoklis, ka it kaa
dereetu zemaaku liimeni, bet vairaakums ir par shaadu pieeju, liidz ar
to es tur iipashi nestriidos :)

arguments laikam bija taads, ka tad tu redzi, kur no taa lielaa celja
vispaar var tikt nost (kas gan bish aktuaalaak ir valstiis ar iistiem
celjiem ;) )