[Talk-lv] Līgatnes kartēšana - 18. jūnijs

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Mon Jun 20 10:43:37 BST 2011

Sveiki!

Liels paldies pasākuma orgkomitejai un dalībniekiem!

Detalizētākai kartēšanai būtu labi apkopot papildmateriālus:
- izpildmērījumi vai topogrāfijas (piem. 1:500), kas centra daļā
noteikti ir pieejamas, jo dažādās komunikāciju un ēku būvniecībās šādi
dati ir obligāti vajadzīgi. Noteikti būvvaldē vajadzētu būt.
-pašvaldībai iegādāties ortofoto no LĢIA. Ja nemaldos teritorijas
plānošanas vajadzībām pašvaldības šos datus var pieprasīt un izmaksas ir
salīdzinoši mazākas nekā GPS pirkšana, tuklāt noderētu visa novada
kartēšanai. Šeit gan vajadzēt noskaidrot kā ar lietošanu un licencēšanu,
Viesturam ir pieredze un parauga līgumi.

Jauku dienu,
Pēteris